Syyskuussa valmistuva: tarkista valmistumisaikataulu

Tutustu päivitettyyn humanistisen tiedekunnan syyskuun 2021 valmistumisaikatauluun alla.

Opintotietojärjestelmien tuleva käyttökatko on aiheuttanut epäselvyyttä valmistumisaikatauluihin. Syyskuun osalta aikataulu pysyy ennakkoon ilmoitetun mukaisena lukuun ottamatta tutkintohakemuksen jättöpäivää, johon mennessä opintosuoritusten tulee olla kirjattuna ja opinnot koostettuna. Tutkintotodistuksen jättöpäivä on yliopiston yhteisten linjausten mukaisesti korjattu olemaan viikkoa ennen valmistumispäivää.

Tutkintohakemuksen voi tehdä OSAT-järjestelmässä 19.9. saakka, jonka jälkeen sen korvaa väliaikainen sähköinen lomake. Tästä tulee lisätietoa myöhemmin.

Valmistumisaikataulu syyskuussa:

Maisterintutkinto

- tarkastajien on toimitettava gradulausunto koulutuksen palvelupisteeseen 17.9.

- opintojen tulee olla rekisteröitynä ja kokonaisuuksien koostettuina Oodissa viimeistään 23.9.

- tutkintotodistushakemus on lähetettävä 23.9. (klo 00.00) mennessä

- todistuksen toimitusaika on kolme viikkoa valmistumispäivästä

Kandidaatintutkinto

- opintojen (ml. kandidaatintutkielma ja kypsyysnäyte) tulee olla rekisteröityinä ja kokonaisuuksien koostettuina Oodissa viimeistään 23.9.

- tutkintotodistushakemus on lähetettävä 23.9. (klo 00.00) mennessä

- todistuksen toimitusaika on kolme viikkoa valmistumispäivästä

Lokakuun ja loppuvuoden valmistumisaikatauluista tiedotetaan erikseen, kun tiedot tarkentuvat.

Viimeksi päivitetty: 9.9.2021