Talent Boost tukee kansainvälisten opiskelijoiden harjoitteluja Suomessa

Talent Boost -hanke tukee Oulun yliopiston kansainvälisten tutkinto-opiskelijoiden harjoittelujaksoja yrityksissä ja muissa organisaatiossa Oulussa ja lähialueilla.

Tiesitkö, että voit saada tukea palkalliseen harjoitteluun Suomessa?

Hae harjoittelutukea ennen harjoittelun alkamista. Harjoittelutuella korvataan työnantajalle osa harjoittelijan palkkaamisesta aiheutuvista kuluista. Työnantaja maksaa harjoittelijalle palkan omista varoistaan ja laskuttaa harjoittelujakson päätyttyä yliopistolta harjoittelutuen suuruisen summan (1600 euroa/harjoittelu vuonna 2024). Harjoittelutukea myönnetään alle 250 henkilöä työllistäville yrityksille, sekä muille organisaatioille harjoittelun täyttäessä hakukriteerit.

Harjoittelutukien hakeminen ja hakukriteerit: Harjoittelutuki Suomessa | Oulun yliopisto

Haku on auki kunnes tuki on käytetty loppuun, joten olethan ajoissa liikkeellä!

Lisätietoja:

opiskeluntuki(at)oulu.fi