TE-live tiistaina 10.1. klo 14 Euroopan komission ja parlamentin tarjoamista harjoittelumahdollisuuksista

Oletko kiinnostunut kansainvälisistä työtehtävistä ja haluatko luoda uran Euroopan unionin virkamiehenä? Tule kuuntelemaan TE-liveen muun muassa Euroopan komission ja parlamentin tarjoamista harjoittelumahdollisuuksista, kun TE-liveen saapuvat Euroopan komission Suomen-edustuston viestintäpäällikkö Kati Laitinen ja harjoittelun suorittanut ja nykyään poliittisena raportoijana työskentelevä Heli Hämäläinen.

Tämä TE-live on ensimmäinen osa "Tie EU-uralle"-sarjaa, missä käydään läpi eri työllistymismahdollisuuksia Euroopan unioinin toimielimissä. Lähetys alkaa tiistaina 10.1. klo 14 ja voit seurata sitä täällä.

Euroopan komission harjoittelupaikat löydät täältä. Huom! Haku päättyy 31.1.2023, eli toimi nopeasti!

Täältä puolestaan löydät kaikki EU:n toimielinten harjoittelupaikat. Hakuajat vaihtelevat toimielimittäin.

Viimeksi päivitetty: 10.1.2023