Teollisen markkinoinnin kansainvälinen konferenssi tuo Ouluun yli 170 tutkijaa

Kansainvälinen Industrial Marketing and Purchasing -konferenssi tuo Ouluun elokuun lopussa yli 170 tutkijaa 17 eri maasta ja 60 eri yliopistosta.
Three people in colorful clothes discussing with each other by a river on a sidewalk. In the background there is a bridge, trees and tall buildings.

Oulun yliopisto järjestää yhdessä Turun yliopiston kanssa Oulussa 40. vuosittaisen teollisen markkinoinnin konferenssin. Kansainvälinen Industrial Marketing and Purchasing (IMP) -konferenssi pidetään Hotelli Lasaretissa 27.-30.8.2024 ja siihen osallistuu yli 170 tutkijaa 17 eri maasta, kaukaisimmat Uudesta Seelannista, Australiasta ja Etelä-Afrikasta. Konferenssin osallistujat edustavat yhteensä 60 eri yliopistoa ja esittelevät konferenssissa yhteensä 130 tieteellistä tutkimusta. Konferenssiin kuuluu myös nuoria tutkijoita tukeva tohtorikollokviumi.

Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) on kansainvälinen satojen tutkijoiden verkosto, joka tarkastelee markkinointia, hankintaa, innovaatioita, teknologista kehitystä ja johtamista vuorovaikutuksen näkökulmasta. IMP2024 konferenssin teema, Regenerating business markets for a better world, kannustaa tutkimukseen, joka IMP-tutkimusperinteen kautta tarkastelee yritysmarkkinoita YK:n kestävän kehityksen tavoitteiden (SDG) valossa.

Lisätietoja: Professori Pauliina Ulkuniemi, pauliina.ulkuniemi@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 7.8.2024