Tervetuloa ideoimaan keskustakampusta!

Oulun yliopisto kutsuu opiskelijat ja henkilöstön ideoimaan keskustakampusta virtuaaliseen aivoriiheen. Aivoriihi toteutetaan verkkokyselynä.

Yliopisto on aloittanut hankesuunnittelun uuden kampuksen rakentamiseksi Raksilaan. Tavoite on käynnistää toiminta keskustakampuksella vuonna 2027. Uuden kampuksen perustaminen on päätös, jonka vaikutukset tuntuvat seuraavien vuosikymmenien ajan, ja suunnittelu- ja valmisteluvaihe tehdään huolella.

Aloitamme pohdinnan vähän kauempaa tulevaisuudesta: Miten yliopisto tulevaisuudessa toimii? Mitä kampuksella tapahtuu?

Tule ideoimaan, miten keskustakampuksesta tulee paras mahdollinen! Vastaa kyselyyn

Lisätietoja:

Tietoa ja taustamateriaaleja keskustakampuksesta kootaan yliopiston verkkosivuille: www.oulu.fi/yliopisto/keskustakampus

Kysymyksiä aiheesta voi lähettää osoitteeseen QA@oulu.fi, ja vastauksia yleisimpiin kysymyksiin julkaistaan julkaistaan keskustakampussivulla.

Viimeksi päivitetty: 22.9.2021