Tervetuloa tutustumaan KPTK:n toimintaan ja henkilökuntaan 19.10.2023 klo 12:30-16

Torstain tilaisuus OLOn kahviossa kokoaa yhteen opiskelijat, tiedekunnan henkilökunnan ja harjoittelukoulun edustajat.

Tervetuloa tutustumaan lähemmin tiedekunnan tutkinto-ohjelmiin, oppiaineisiin, projekteihin, tutkimukseen, henkilökuntaan ja ainejärjestöihin! Olemme järjestäneet iltapäivän, jolloin levittäydymme OLO-kahvilan ja Digiluokan eteen.

Meille voi tulla vain rupattelemaankin tai vaikka tutustumaan materiaaleihin ja kysymään oppiainetta/tutkinto-ohjelmaan liittyviä mieltä askarruttavia kysymyksiä. Tulkaa katsomaan, mitä projekteissa tehdään.

Harjoittelukoulultakin on henkilökuntaa paikalla vastaamassa kysymyksiinne ja valmiina kertomaan, millaista on Normaalikoulun arki. Koulutussuunnittelijoitakin ovat paikalla klo 12:30-14.

Mukava nähdä teitä!

Ystävällisin terveisin,

Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnan henkilökunta

Viimeksi päivitetty: 18.10.2023