Tervetuloa tutustumaan Oulun yliopiston ja Oulun kaupungin kattaviin opiskelijan palveluihin Oulu at Your Service-tapahtumaan 10.10.!

Oulu at Your service-tapahtumassa saat tietoa Oulun yliopiston palveluista sekä asioista, mitä voit Oulussa tehdä.

Mietityttääkö, mistä saat neuvoa opintojen suunnitteluun, vinkkejä vaihtoon lähtemiseen tai ohjausta opintojen tueksi? Onko bussikortti vielä hankkimatta ja kiinnostaisi kuulla lisää, mitä Oulussa voi tehdä vapaa-ajalla?

Oulu at Your service-tapahtuma esittelee korkeakouluopiskelijoille kattavasti Oulun yliopiston sekä Oulun kaupungin palveluita ja vapaa-ajan tarjontaa. Tapahtuma järjestetään 10.10.2022 ja tapahtumapaikkana toimii Career Centren ja vihreiden naulakoiden edusta. Voit tulla tutustumaan palveluihin omien aikataulujesi mukaan klo 10:30-15:30 välillä.

Tilaisuudessa mukana ovat muun muassa Oulun kaupunki ja sen lukuisat palvelut sekä Linnanmaan kampuksen ICT-palvelut, opiskelijoiden Ohjauspalvelut, yliopistopastori, avoin yliopisto, liikkuvuuspalvelut, kirjasto sekä Innovaatiokeskus.

Mitä: Oulu at Your Service-tapahtuma

Missä: Career Centren ja vihreiden naulakoiden edusta