Tervetuloa ympäristöhistorian maailmankongressissa avustamisesta kiinnostuneille tarkoitettuun infotilaisuuteen Stagella 2.2.2024 klo 14-16

Infotilaisuudessa tarjolla on tietoa konferenssiavustamisesta yleisesti sekä mahdollisuudesta suorittaa avustamisella 5 opintopisteen laajuinen kurssi ”Transdisciplinary approaches to human-environment interaction research and conference organizing”.

Tervetuloa ympäristöhistorian maailmankongressissa avustamisesta kiinnostuneille opiskelijoille suunnattuun infotilaisuuteen! Tilaisuus järjestetään 2.2.2024 Telluksen Stagella klo 14–16.

Kongressiavustajiksi ovat tervetulleita avustamaan kaikki humanistisen tiedekunnan, biologian ja ekologian, maantieteen sekä kasvatustieteiden opiskelijat. Kongressissa avustamisen voi suorittaa myös 5 opintopisteen laajuisena kurssina ”Transdisciplinary approaches to human-environment interaction research and conference organizing”, joka on mahdollista hyväksilukea osaksi useamman oppiaineen aine- tai syventäviä opintoja.

Ympäristöhistorian maailmankongressi on joka viides vuosi järjestettävä alan suurin ja kansainvälisin tapahtuma, jonka odotetaan tuovan 19.-23.8.2024 Oulun yliopistolle n. 600 ihmistieteellisen ympäristötutkimuksen asiantuntijaa ympäri maailman.

Infotilaisuudessa kerrotaan tarkemmin sekä itse kongressin että kongressiavustamisen ympärille luodun kurssin sisällöstä ja tavoista hakea kurssille mukaan. Opiskelijat voivat esittää kysymyksiä joko heti esityksen jälkeen tai jäädä juttelemaan esityksen jälkeen kongressiavustamisessa askarruttavista kysymyksistä kurssin vastuuhenkilön kanssa. Mukana on myös Oulun yliopiston aikaisemmissa konferensseissa avustamassa olleita opiskelijoita.

Tilaisuudessa on kahvi- ja pullatarjoilu.

Viimeksi päivitetty: 12.1.2024