Terveystieteiden opettajankoulutukselle OKM:n tunnustuspalkinto

OKM palkitsi opettajankoulutusfoorumin juhlaseminaarissaan yhdeksän opettajankoulutuksen kärkihanketta. Yksi palkituista on terveystieteiden opettajankoulutuksen (TerOpe) kärkihanke, jota koordinoi Oulun yliopiston Hoitotieteen ja terveyshallintotieteen tutkimusyksikkö. Tutkimusyksikkö on pieni toimija koko Suomen vahvassa opettajankoulutuksen kentässä ja siksikin tämä on merkittävä tunnustus innovatiivisesta ja laadukkaasta työstä!

OKM palkitsi opettajankoulutusfoorumin juhlaseminaarissaan 29.11 yhdeksän opettajankoulutuksen kärkihanketta. Yksi palkituista on terveystieteiden opettajankoulutuksen (TerOpe) kärkihanke, jota koordinoi Oulun yliopiston Hoitotieteen ja terveyshallintotieteen tutkimusyksikkö. Tutkimusyksikkö on pieni toimija koko Suomen vahvassa opettajankoulutuksen kentässä ja siksikin tämä on merkittävä tunnustus innovatiivisesta ja laadukkaasta työstä!

Tunnustuksia jaettiin kolmessa kategoriassa ja tässä kaikki palkitut kärkihankkeet:

KUNNIAMAININTA INNOSTAVIMMASTA TOIMINTAMALLISTA

KUNNIAMAININTA ONNISTUNEIMMASTA VIESTINNÄSTÄ JA NÄKYVYYDESTÄ

KUNNIAMAININTA PARHAASTA VERKOSTOITUMISESTA JA YHTEISTYÖSTÄ

Kuva. Kunniakirjat vastaanottivat Heikki Kontturi ja Viivi Seppänen (OpenDigi), Maria Kääriäinen ja Kristina Mikkonen (TerOpe) sekä Marjatta Takala (Tuetaan yhdessä).

Viimeksi päivitetty: 15.2.2023