Terwaspeksi: Patinoituneiden runojen paino

Terwaspeksin Patinoituneiden runojen paino saapuu lähimmälle näyttämöllesi, Pohjankartanon koululle, helmi-maaliskuussa. Speksi on interaktiivista musiikkia ja tanssia sisältävää teatteria. Tämän vuoden show sijoittuu keskiajalle, jossa musta surma ja vanhat hoidot langettavat varjon perhe Sobottan ylle. Teos tarkastelee tärkeitä jokapäiväisiä teemoja, kuten egoistisuutta, äitisuhteita ja medievaalisten tartuntatautien hoitomuotoja.

Näytökset Oulussa 10.2., 15.2., 16.2., 17.2., 1.3., 2.3., 15.3., vielä muutamia lippuja jäljellä!

Kiertueella Terwaspeksi vierailee kaikissa lääkiskaupungeissa: Kuopio 4.3., Tampere 5.3., Turku 7.3. ja Helsinki 8.3.

Lisää infoa ja lippukauppaan: terwaspeksi.fi

Terwaspeksi on Oulun lääketieteellisen killan jäsenten vuosittain tekemä näytelmä, jossa yhdistyvät musiikki, tanssi ja hulvaton improvisaatio. Koko projekti aina taustatyöstä esittävään taiteeseen syntyy opiskelijavoimin, ja siihen osallistuu vuosittain noin 100 lääkäri- ja hammaslääkäriopiskelijaa. Ensimmäinen speksi on esitetty vuonna 2010.

Viimeksi päivitetty: 7.2.2024