Tukea opiskeluun etäopintojen aikana

Etäopinnot jatkuvat lukukauden loppuun saakka. Opintopsykologit sekä opiskelu- ja uraohjaajat tarjoavat monipuolista tukea opiskelun ja oman jaksamisen tueksi. Kokosimme yhteen syksyn ja talven tapahtumia. Tule rohkeasti mukaan!

Tulevia tapahtumia

• Webinaarit Virtuaalitelluksen kautta
    • 1.12.2020 klo 12.15-13.15 Opiskeluhyvinvoinnin tukeminen -webinaari / opintopsykologi Sara Tiainen. Kuinka tukea ja ylläpitää omaa opiskeluhyvinvointia ja jaksamista? Mitä stressi on ja kuinka sen tunnistaa? Ovatko kaikki stressinhallintakeinot yhtä hyviä? Kuinka auttaa stressaantunutta mieltä?
    • Huijarisyndrooma -webinaari / opintopsykologiharjoittelija Amanda Tistelgren. Tulossa tammikuussa 2021.
  • Workshopit
    • Lisää workshoppeja tulossa talvella 2021, seuraa opiskelijalle ajankohtaista sivua.
  • Opinnäytetyöryhmät
    • Tulossa kevätlukukaudelle 2021
  • Opiskelutaidot kurssi
    • Moodle kurssilla saat tietoa ja käytännön työvälineitä oman opiskelun ja hyvinvoinnin tueksi. Kurssin teemoja ovat: ajanhallinta, opiskelutekniikat, motivaatio, minäkuva ja itsetunto sekä stressinhallinta.
    • Kurssin nimi: OPSY Opiskelutaidot / Kurssiavain: opiskelutaidot 2020

Taltiointeja aiemmista tilaisuuksista

Muita materiaaleja

• Lue vinkkejä etäopiskeluun
  • Padletista löydät mm. tietoa opiskelutekniikoista, motivaatiosta ja ajanhallinnasta.
  • Padletista löydät paljon videoita, tehtäviä ja artikkeleja hyvinvoinnin tueksi.

Ajanvaraus opintopsykologille

Huomaathan, että opintojen suunnittelussa sinua auttavat oman tiedekuntasi koulutussuunnittelijat ja omaopettajat. Oulun ammattikorkeakoulun opiskelijat löytyvät yhteystiedot täältä.

Muita yhteistyötahoja

@Instagram: psykologi_pauliina