Tule kuulemaan yliopiston uudesta strategiasta julkistustilaisuuteen 7.2.

Viime vuoden aikana työstetty strategiapäivitys sai hallituksen hyväksynnän 13.12.2023. Strategiamateriaali julkaistaan tammi-helmikuun vaihteessa Oulun yliopiston verkkosivustolla. Koko yliopistoyhteisön yhteinen strategian julkistustilaisuus pidetään 7.2.2023.

Strategiapäivityksessä työn alla olivat viime vuonna niin yliopiston yhteinen strategia kehityspolkuineen kuin tiedekuntien, alueyksiköiden ja monitieteisten keskusten (entiseltä nimeltään fokusinstituuttien) strategiat. Materiaaleja käännetään ja taitetaan parhaillaan ja ne tullaan julkaisemaan helmikuun alkupäivinä oulu.fi-palvelussa.

Järjestämme yliopistoyhteisölle avoimen strategian julkistustilaisuuden 7.2.2024 klo 10.30–11.30 L2-luentosalissa. Tilaisuuden kielinä ovat suomi ja englanti. Kahvitarjoilua varten pyydämme paikanpäälle tulevia ilmoittautumaan etukäteen 5.2.2024 klo 12 mennessä. Tilaisuuteen voi osallistua myös Zoomissa, jolloin ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Lisätietoja: sty@oulu.fi

Oulun yliopiston strategian julkistustilaisuus