Tule neulomaan ja katsomaan jouluelokuvia!

Opiskelijavetoinen Oulun yliopiston Neulontapiiri kokoontuu jälleen jouluisissa tunnelmissa!

Kaikille avoin neulontapiiri kokoontuu 5.12.2023 katsomaan neulomisen ohessa jouluelokuvan. Osallistujille on tarjolla myös pientä teemanmukaista purtavaa.

Neulontapiiri kokoontuu Linnanmaan kampuksella, tilassa Lo124 maanantaina 4.12. klo 17 alkaen.

Muistathan, että voit myös osallistua neulontapiirin tapaamisiin Kontinkankaan kampuksella! Seuraavan kerran neulontapiiri kokoontuu Kontinkankaalla torstaina 7.12., kello 17–19 tilassa K017. Löydät tilan helposti seuraamalla opasteita Tellukseen ja laskeutumalla Telluksen portaat alakertaan.

Tule hankkimaan uusia kavereita ja oppimaan uusia taitoja! Samalla pääset tekemään vaatteita itsellesi ja läheisillesi.

Lue lisää kerhon kotisivuilla. Kerho on rahoitettu sisäisellä Talent Boostin -bottom-up-rahoituksella 2023/2024 ja se on osa OYYn hyvinvointiohjelmaa.

Neulontapiiri kokoontuu kahdesti viikossa Linnanmaalla ja kerran kuukaudessa Kontinkankaan kampuksella.

Tervetuloa!

Viimeksi päivitetty: 29.11.2023