Tunnista vahvuutesi ja erotu eduksesi – ilmoittaudu Kipinä-uravalmennukseen

Kipinä-valmennuksessa opit muotoilemaan omaa osaamistasi niin, että se erottuu edukseen. Samalla opit ymmärtämään myös työnantajan toiveita, jotta osaat kohdentaa oman osaamisesi työmarkkinoiden tarpeisiin.

Valmennuksen aikana opit tunnistamaan omia vahvuuksiasi ja ohjaamaan omaa tekemistäsi kohti työelämän onnistumisia, ja siten tukemaan omaa hyvinvointiasi. Pääset myös keskustelemaan uratoiveistasi ja tulevaisuudestasi yhdessä muiden osallistujien ja valmentajien kanssa. Valmennuksen jälkeen sinulla on monipuolisesti hyödynnettävissä oleva vahvuus- ja osaamiskartta työelämää varten.

Kipinä-valmennus on tarkoitettu korkeakoulussa opiskeleville, vastavalmistuneille ja korkeakoulutetuille alanvaihtajille sekä työnhakijoille. Valmennukset järjestetään lähiopetuksena yliopistolla tai etänä Zoomissa, ja ne ovat avoimia ja maksuttomia.

Ilmoittautuminen Kipinä-valmennukseen alkaa 16.1.2023.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:

Kipinä-valmennus/lähitapaamiset:

ti 21.2.2023 klo 12-15 Oulun yliopisto/Oamk, Linnanmaan kampus (tarkempi paikka ilmoitetaan myöhemmin)

ti 28.2.2023 klo 12-15 Oulun yliopisto/Oamk, Linnanmaan kampus (tarkempi paikka ilmoitetaan myöhemmin)

Kipinä-valmennus/etätapaamiset:

to 23.2., ma 27.2. ja to 2.3.2023 klo 17-19 /Zoom

Kipinä -valmennukset järjestää ESR-rahoitteinen Pathways to Business -hanke.

Viimeksi päivitetty: 16.1.2023