UniMoven syyskausi on käynnistynyt!

UniMove on Oulun yliopiston ja Oulun ammattikorkeakoulun oma liikuntapalvelu opiskelijoille ja henkilökunnalle.

UniMoven jäsenenä saat käyttöösi monipuoliset palvelut:

• ohjatun liikunnan tunnit
  • joukkuepelivuorot
  • kuntosalivuorot
  • kuntosalialennukset
  • jäsenedut
  • lajikokeilut (osassa lisämaksu)
  • liikuntakurssit (lisämaksullisia)
  • inbody-mittaukset
  • liikuntatapahtumat

Ohjattujen tuntien valikoimassa on tänä syksynä esimerkiksi aamupilatesta, aikuisbalettia, kahvakuulaa sekä runsas valikoima Les Mills -tunteja. Kalenterista löydät kattavasti palloiluvuoroja eri lajeista, mm. padelia, sulkapalloa, jääkiekkoa ja salibandyä. Kastellin monitoimitalon kuntosalilla on UniMoven jäsenille avoimia kuntosalivuoroja, lisäksi jäsenenä saat hyviä alennuksia paikallisilta kuntosaliyrityksiltä.

Syksyn kursseille pääsee jo ilmoittautumaan, tarjonnasta löytyy mm. uintitekniikkaa, juoksukoulua ja ilmajoogan alkeita. Tutustu UniMoven palveluihin osoitteessa www.unimoveoulu.fi.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan liikkumaan!

Viimeksi päivitetty: 2.9.2024