Uratapahtumia tarjolla Momentumilta

Osallistu Momentumin maksuttomiin uratilaisuuksiin. Ne on suunnattu erityisesti korkeakoulutetuille osaajille sekä korkeakouluopiskelijoille.

Momentumin maaliskuu käynnistyy CV-valokuvauksella Oulun keskustassa. Lisäksi tarjolla on todella monipuolinen kattaus webinaareja, joissa kouluttajina Anna Perho, Henri Hujala, Päivi Montgomery, Tom Laine, Hanna Kela ja Venla Vuorjoki. Oulussa järjestetään maaliskuussa myös kaksi teemapäivää: Suvi Tuomikoski puhuu ammattiahdistuksesta ja Pia Klemetti puolestaan oman talouden hallinnasta.

Kaikki Momentumin tilaisuudet ovat maksuttomia ja ne on suunnattu erityisesti korkeakoulutetuille osaajille sekä korkeakouluopiskelijoille. Ilmoittautuminen ja lisätiedot löytyvät osoitteesta www.momentumweb.fi/fi/Tulossa.html

Maaliskuun tilaisuudet:

➡️ Ke 1.3. CV-valokuvaus (Insinööriliiton toimisto, Oulu)

➡️ Ti 14.3. Kaikki muuttuu - Pysyvää on vain muutos / Anna Perho, Blonde Ambition (webinaari)

➡️ To 16.3. Ammattiahdistus / Suvi Tuomikoski (Kauppakeskus Valkean tilat, Oulu)

➡️ Ti 21.3. Ymmärrä työnantajaa - Onnistu työnhaussa / Päivi Montgomery, MPS Career (webinaari)

➡️ Ke 22.3. Tolkku osaamissanoitus ja taitava kohdentaminen / Hanna Kela, Momentum (webinaari)

➡️ To 23.3. Rahavointi / Henri Hujala, Budjettihiiri (webinaari)

➡️ Ti 28.3. LinkedIn rekrytoinnin välinineenä / Tom Laine, HC Services (webinaari)

➡️ Ke 29.3. Mielenrauhaa arkeen / Venla Vuorjoki, Momentum (webinaari)

➡️ To 30.3. Oma talous haltuun / Pia Klemetti (Kauppakeskus Valkean tilat, Oulu)

Sparri-ryhmään haku päällä!