Uudistettu Yrittäjyyden sivuaine kutsuu – löytyykö sinusta uteliaisuutta?

Yrittäjän päivän juhlistamisen jälkeen on hyvä hetki nostaa esiin Yrittäjyyden sivuaineopintoja, jotka ovat avoimia kaikille Oulun yliopiston opiskelijoille. Tervetuloa tutustumaan uudistuneeseen ja entistä ehompaan Yrittäjyyden sivuaineeseen!

Yrittäjyyden sivuainekokonaisuus käynnistyy 7.9. uudella opintojaksolla 724817P Grasping and Developing Business Opportunities. Opintojakso tarjoaa kokonaisvaltaisen katsauksen liike-elämään sekä inspiroivia esimerkkejä yrittäjyydestä. Kurkkaa lisätietoja jaksosta Pepistä.

Sivuainekokonaisuus täydentyy myös uudella teemakurssilla tulevaisuuden teknologiasta ja yrittäjyydestä BO00AI27 Entrepreneurship and Emerging Technologies. Opintojakson voi suorittaa joustavasti lukuvuoden 2022-2023 aikana.

Yrittäjyyden sivuaineen opintojaksot tarjoavat oivalluksia yrittäjyyden eri vaiheista sekä ajankohtaisista teemoista kuten kestävästä kehityksestä, uusista teknologioista ja alustoista, taiteesta ja luovuudesta sekä liiketoiminnan suunnittelusta.

Yrittäjyyden sivuaineopinnot ovat avoimia kaikille Oulun yliopiston opiskelijoille. Voit suorittaa joko koko kokonaisuuden (25 op) tai valita yksittäisiä kursseja oman mielenkiintosi mukaan.

Tervetuloa tutustumaan ja ilmoittautumaan opintojaksoille Pepissä!

Viimeksi päivitetty: 6.9.2022