Uusi Digitaalisen kaupan opintokokonaisuus käynnistyy – ilmoittautuminen käynnissä

Uusi Digitaalinen kauppa -verkko-opintokokonaisuus käynnistyy syyskuussa 2021 Kaupan liiton ja viiden yliopiston yhteistyönä. Ilmoittautuminen ensimmäiselle opintojaksolle on alkanut.
PeopleStudying

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu on mukana uudessa Digitaalisen kaupan opintokokonaisuudessa, jonka tavoitteena on vahvistaa suomalaista kaupan alan osaamista. Opintojaksoilla opiskelijat perehtyvät digitaaliseen kauppaan kokonaisvaltaisesti aina hankinnasta ja logistiikasta asiakkaiden käyttäytymiseen, brändiin ja digitaaliseen markkinointiin. ​

Kokonaan verkossa toteutettava opintokokonaisuus käynnistyy LUT-yliopiston hankintojen johtamiseen keskittyvällä opintojaksolla syyskuussa 2021. Ilmoittautuminen 724850A Hankintatoimen ja toimittajasuhteiden johtaminen kaupan alalla -opintojaksolle on parhaillaan käynnissä.

Digitaalinen kauppa -opintokokonaisuus on tarkoitettu yliopistojen tutkinto-opiskelijoille. Se soveltuu esimerkiksi sivuaineeksi kandidaatin tutkintoa suorittaville kauppatieteiden tai soveltuvien alojen tutkinto-opiskelijoille. Opintojaksot voi suorittaa myös avoimen yliopiston kautta. Opintokokonaisuus on mahdollista suorittaa kokonaan yhden lukuvuoden aikana tai yksittäisillä opintojaksoilla voi täydentää osaamispalettiaan.

Lisätietoa Digitaalisen kaupan opintokokonaisuudesta ja opintojaksoille ilmoittautumisesta osoitteessa digitaalinenkauppa.fi.

Katso myös:

Opintokokonaisuus sivuaineoppaassa