Uusi Oulussa? Kaupunkisuunnistuksessa tutustut Ouluun ja Oulun palveluihin!

Tule mukaan seikkailemaan Oulun keskustaan 19.9.2024 kello 16!

Oulun yliopisto ja Oulun kaupungin Monikulttuurikeskus Villa Victor järjestävät avoimen kaupunkisuunnistuksen 19.9.2024 kello 16-19. Suunnistuksessa seurataan interaktiivsta karttaa, tutkitaan Oulun keskustan kohteita ja tutustutaan samalla oululaisiin palveluihin, joita kaupunkilaiset voivat hyödyntää.

Kerrytä pisteitä, seuraa kartan vihjeitä ja opi uutta Oulusta!

Tapahtuma on avoin kaikille, maksuton, ja sopii kenelle tahansa Oulun alueella asuvalle: opiskelijoille, perheille tai muuten vain uteliaille kaupunkiseikkailijoille.

Reitti ja seikkailu alkaa Toripolliisilta. Nähdään siellä – tervetuloa!

Huomioithan, että tapahtuma on kansainvälinen ja kaikki osallistujat eivät osaa suomea. Osa teksteistä tai tapahtuman osista voi siis olla englanniksi. Englannin kielen taito ei kuitenkaan ole välttämätöntä tapahtuman osallistumiseen – kartta ja tehtävät ovat suomeksi ja englanniksi.

Viimeksi päivitetty: 5.9.2024