Vaikuta tiedekuntamme tulevaisuuteen vastaamalla strategiakyselyyn!

Keväällä käynnistyi koko yliopiston strategian päivitystyö, jonka tavoitteena on kehittää ja vahvistaa koulutusta, tutkimusta ja opiskelijoiden ja henkilökunnan hyvinvointia. Humanistinen tiedekunta tarvitsee yhteisen ja innostavan suunnitelman ohjaamaan meitä kohti tulevaisuutta. Tiedekuntamme tavoitteena on edistää opiskelijalähtöistä ja tulevaisuuden työelämätarpeisiin vastaavaa tutkimusperustaista koulutusta. Opiskelijoiden panos on tärkeä tiedekunnan tulevaisuuden määrittelyssä. Olemme kiinnostuneet kuulemaan ajatuksiasi ja ideoitasi humanistisen tiedekunnan koulutuksen tulevista suuntaviivoista ja yhteisömme hyvinvoinnin edistämisestä.

Vaikuta tiedekuntamme tulevaisuuteen vastaamalla strategiakyselyyn!

Pääset vastaamaan kyselyyn oheisen linkin kautta. Voit vastata anonyymisti, eikä kyselyssä kerätä mitään henkilötietoja. Huolehdithan myös siitä, ettei vastauksissasi ole sellaista tietoa, josta sinut voisi tunnistaa. Kysely sulkeutuu 15.10. Voit halutessasi tallentaa vastauksesi ja jatkaa muokkaamista ennen lähettämistä tähän saakka. Kyselyssä ei ole pakollisia kenttiä, joten voit kirjoittaa ajatuksiasi halutessasi vain osaan teemoista. Kaikki näkemykset strategian kehittämiseksi ovat arvokkaita!

Linkki Webropol-kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/B1BBF8C8FD71E1AC

Viimeksi päivitetty: 6.10.2023