Vapaaehtoiseksi kansainväliselle UniOulu Kickstart -kurssille?

Haluaisitko olla vapaaehtoisena oppaana ja kaverina uusille kansainvälisille tutkinto-opiskelijoille? Tule mukaan Kickstart-kurssin rentoon ohjelmaan!

Vapaaehtoisena osallistujana tuet Ouluun saapuvia kansainvälisiä tutkinto-opiskelijoita ja autat heitä tutustumaan paikallisiin opiskelijoihin mukavien kesäaktiviteettien parissa. Opiskelijat osallistuvat Kickstart-kurssille jo ennen varsinaisen lukuvuoden alkamista. Kurssilla opetellaan suomea ja tutustutaan suomalaiseen kulttuuriin. Samalla myös suomalaiset opiskelijat pääsevät tutustumaan uusiin ihmisiin!

Lisätietoa kurssin sisällöstä alla.

Jos haluat liittyä vapaaehtoiseksi ja osallistua, täytä lomake Webropolissa.

Ilmoittauduthan viimeistään 04.08.2023.

1. Student Lounge

Tuet kansainvälisiä opiskelijoita suomen kielen opiskelussa ja läksyjen tekemisessä vastaamalla opiskelijoiden kysymyksiin. Voit myös tehdä opiskelijoiden kanssa suomen kielen keskusteluharjoituksia (yksinkertaiset tervehdykset, itsestä kertominen jne.).

Torstaina 10.8. 15-16 @ Tellus Aspire

Torstaina 17.8.15-16 @ Tellus Backstage

Torstaina 24.8. 15-16 @ Tellus Horizon

2. Piknik

Menemme Ainolan puistoon nauttimaan Oulun kesäisestä päivästä.
Säävaraus!
Lauantaina 19.8. 14-16 @ Ainolan puisto

Kurssin osallistujille sekä vapaaehtoisille on joka kerralla tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa.

Ohjelman ja kurssin tarkemmat tiedot löydät Kickstart-kurssin omalta sivulta.

Kysymykset ja lisätiedot:

Jun Nakamura