Vastaa opiskelijoiden ja opintojen ohjausta koskevaan kyselyyn. Kaikkien vastanneiden kesken arvomme 20 kpl leffalippuja!

Miten hyvin opiskelijoiden ja opintojen ohjaus vastaa opiskelijoiden tarpeita? Vastaamalla kyselyyn autat Oulun yliopistoa kehittämään opiskelijoiden ja opintojen ohjauksen laatua ja vaikuttavuutta. Voit myös voittaa lippuja elokuviin.

Laatutyön ohjausryhmän (vararehtorit, palvelujohtaja, kehitysjohtaja, suunnittelupäällikkö, laatuasiantuntija) päätöksen mukaisesti vuoden 2024 aikana toteutetaan koulutuksen sisäinen arviointi, jonka aiheena on Opiskelijoiden ja opintojen ohjaus.

Arvioinnin tavoitteena on arvioida ja kehittää opiskelijoiden ja opintojen ohjauksen laatua ja vaikuttavuutta. Arvioinnin avulla pyritään saamaan tietoa siitä, miten hyvin Oulun yliopiston ohjaukseen liittyvät palvelut vastaavat opiskelijoiden tarpeita ja tukevat heidän oppimistaan ja opintojen etenemistä. Arvioinnin tavoitteena on myös tunnistaa kehittämiskohteita ja hyviä käytäntöjä opiskelijoiden ja opintojen ohjauksessa.

Vastaa kyselyyn tämän linkin kautta. Vastausaikaa on 30.4.2024 saakka.

Kaikkien vastanneiden kesken arvomme 20 kpl leffalippuja elokuvateatteri Stariin. Jos haluat osallistua elokuvalippujen arvontaan, sinut uudelleenohjataan eri lomakkeelle, jonne voit jättää yhteystietosi arvontaa varten. Yhteystietojasi ei voida yhdistää kyselyyn.

Jos sinulla on kysyttävää kyselyyn liittyen, ota yhteyttä:
Johanna Flyktman, laatuasiantuntija
johanna.flyktman@oulu.fi