Vastaa opiskelijoiden liikkumiskyselyyn

Yliopiston hiilijalanjälkityöryhmä haluaa pyytää sinua osallistumaan yliopiston liikkumiskyselyyn.

Kyselyn tarkoituksena on kerätä tietoa Oulun yliopiston opiskelijoiden tavoista tehdä matkoja opiskelupaikan ja kodin välillä vuoden 2022 aikana.

Siirry linkistä kyselyyn.

Viimeisin kysely tehtiin vuonna 2021, ja sen tavoitteena oli ymmärtää opiskelijoiden liikkumistottumuksia ennen pandemiaa. Viime vuosien poikkeuksellinen tilanne on muuttanut liikkumistottumuksiamme opintojen suoritustapoja, on aika arvioida uudelleen yliopiston opiskelijoiden yleisiä käytäntöjä, jotta varmistetaan tarkka laskelma niihin liittyvistä päästöistä.

Kyselyyn vastaaminen kestää noin 5 minuuttia. Vastaukset kerätään nimettömästi eikä tarkkoja osoitetietoja kysytä. Vastauksesi auttavat meitä laskemaan yliopiston vuoden 2022 hiilijalanjälkeä.

Haluatko tietää enemmän tietoja hiilijalanjäljestä ja laskelman alustavista tuloksista? Siirry linkistä projektin verkkosivulle!

Kiitos vastauksistasi!

Oulun yliopiston hiilijalanjälkityöryhmä