VENE - Vertaistukitoimintaa neuromoninaisille opiskelijoille

Syksyllä 2024 Oulun yliopistossa aloittaa uusi ryhmä. Ryhmä on suunnattu opiskelijoille, joilla on tai jotka epäilevät itsellään jotakin neuromoninaisuudenkirjoon kuuluvaa piirteistöä (esim. autisminkirjon piirteet, ADHD tai sen piirteet tms.). Toimintaan osallistumiseen ei tarvita diagnoosia. Haasteiden kokeminen riittää.

Keskitymme:

• etsimään käytännön vinkkejä mm. opiskelun, toiminnan ohjauksen ja jaksamisen tueksi
  • jakamaan ajatuksia vertaisten kanssa
  • keskustelemaan ja kuulemaan mukaan tulevien vierailijoiden ajatuksia ja vinkkejä neuromoninaisen opiskelijan elämään.

Ryhmä kokoontuu joka toinen keskiviikko alkaen 18.9. klo 12.15–14.15. Linnanmaan kampuksella. Ryhmään ilmoittaudutaan joka kerralle erikseen. Voit osallistua yhdelle kerralle tai vaikka kaikille. Ryhmään otetaan jokaiselle kerralle 12 opiskelijaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen avautuu aina kaksi viikkoa ennen seuraavaa ryhmäkertaa. Ilmoittaudu täältä mukaan ryhmäkerroille.

Lämpimästi tervetuloa!

Ryhmän vetäjät: neuropsykiatrinen valmentaja Katja Holtinkoski-Perttula ja opintopsykologi Hanna-Liisa Kärsämä.

Viimeksi päivitetty: 16.8.2024