Vertaisryhmiä ja yksilöohjausta verkossa 18–29-vuotiaille korkeakouluissa opiskeleville miehille

MiehenTila-vertaisryhmät on tarkoitettu korkeakouluissa opiskeleville 18–29-vuotiaille miehille, jotka ovat halukkaita jakamaan kokemuksia jaksamisesta sekä vahvistamaan omaa mielenhyvinvointiaan.

Olet tervetullut ryhmään omana itsenäsi elämäntilanteesta riippumatta. Ryhmään osallistuminen ei edellytä diagnoosia, lähetettä, traumaa tai kriisiä – halu keskustella riittää.

Uusia ryhmiä alkaa 31.1.-2.2. 2023

Jännittääkö ajatus ryhmätoimintaan liittymisestä? Kaipaisitko ensin mahdollisuutta jäsentää ajatuksiasi ja läpi elämäntilannettasi ohjaajan kanssa? Ilmoittaudu yksilöohjaukseen! Paikkoja ohjaukseen on rajoitetusti.

Ilmoittautumiset:www.miehentila.fi

Lisätietoa ryhmistä vastaavalta asiantuntijalta Atte Rimpiltä (atte.rimppi@nyyti.fi / 050 476 0627)

Viimeksi päivitetty: 12.1.2023