Vielä ehdit hakea Lapin yliopiston opintoihin ristiinopiskeluna - tutustu vapaina oleviin paikkoihin

Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijoille on tarjolla Lapin yliopiston opintoja ja sivuaineita ristiinopiskeluna. Vapaina olevia opiskelupaikkoja voi hakea opintojen alkamiseen saakka.

Tutustu vapaan oleviin paikkoihin eri opinnoissa Lapin yliopiston ristiinopiskelu-sivulla, ks tiedot otsikon "Oulun yliopiston opiskelijoiden ristiinopiskelu Lapin yliopistossa" alta. Opinnoista löydät tietoa Lapin yliopiston Peppi-oppaalta. Opinnoissa vapaana oleviin paikkoihin voi ilmoittautua vielä elo-syyskuussa ko opintojen alkamiseen saakka. Hae opintoihin Lapin yliopiston hakulomakkeella. Ilmoittautumisohjeet ja tietoa hakemisesta löydät myös Oulun yliopiston ristiinopiskelun sivulta.

Jos opinnoissa on määritelty erikseen kiintiö tai tarkempi kohderyhmä, on se kuvattu Lapin yliopiston Peppi-oppaalla. Opintojen tulee olla hyväksyttynä HOPS:ssa ennen opintoihin hakemista ja opintojen tulee mahtua tutkintoon. Olethan yhteydessä HOPS-asiassa ensisijaisesti tutkinto-ohjelmasi koulutussuunnittelijaan koulutuksen lähipalveluissa.

Viimeksi päivitetty: 20.8.2024