Vielä ehdit mukaan Valmennuksella Voimaa Opintoihin -ryhmään!

Kaipaisitko lisää innostumista ja motivaatiota opiskeluun? Haluaisitko löytää enemmän voimavaroja arkeen ja merkityksellisyyttä opintoihin? Puuttuuko sinulta työkaluja itsesi johtamiseen tai haluaisitko olla myötätuntoisempi itseäsi kohtaan?

Oulun yliopistossa aloittaa 8.2. uusi valmennuksellinen ryhmä opiskelijoiden opintojen tueksi. Ryhmä kokoontuu kuutena torstaina helmi-maaliskuussa. Ryhmässä on vielä tilaa ja ilmoittautumisaikaa on jatkettu 7.2.2024 asti ellei ryhmä ehdi täyttyä ennen tätä.

Ryhmäkertojen teemoina ovat mm. motivaatio ja merkityksellisyys, tunnesäätely, uskomukset, itsesäätely ja itsensä johtaminen sekä omat vahvuudet ja voimavarat. Tule löytämään omaa arkeasi ja opiskeluasi kannattelevia työvälineitä opiskelusi tueksi.

Lisätietoa ja linkin ilmoittautumiseen löydät täältä. Ryhmää toteuttaa oulun yliopiston ohjauspalvelut ja ryhmään ovat tervetulleita kaikki opiskelijat!

Viimeksi päivitetty: 6.2.2024