Vielä mahdut mukaan kevään ensimmäiseen Study Together -ryhmään!

Kaipaatko opiskeluseuraa, kampuksella oloa ja opiskeluvinkkejä? Study Together -yhmässä pääset opiskelemaan yhdessä muiden kanssa sekä kokeilemaan, miltä Pomodoron eli ajastimen kanssa työskentely tuntuu.

Ryhmä on avoin kaikille Oulun yliopiston opiskelijoille alasta ja opiskeluvuodesta riippumatta! Jos kaipaat opiskeluarkeesi säännöllistä rutiinia ja koet itsellesi mielekkääksi opiskella samassa tilassa yhdessä muiden kanssa, tämä ryhmä on sinulle. 🤗

Ryhmän tapaamisissa jokainen edistää omia opintojaan valitsemallaan tavalla, esimerkiksi erilaiset kirjoitustyöt ja tenttiin lukeminen. Ilmoittautuminen kevään ensimmäiseen ryhmään on auki 19.1.2024 saakka. Voit ilmoittautua sähköpostilla aino.karpanniemi@oulu.fi.

Kevään ensimmäinen ryhmä kokoontuu tiistaisin 23.1., 30.1., 6.2, 13.2, 20.2. ja 27.2. klo 12.00–14.00. Ryhmä järjestetään Linnanmaan kampuksella. On suositeltavaa oman opiskelurutiinisi vuoksi, että pääset osallistumaan jokaiseen tapaamiseen, mutta ei ole este osallistumiselle, jos et jollakin kerralla pääse mukaan.

Ryhmän vetäjät: suunnittelijat Niina Marostenmäki ja Aino Kärpänniemi (psyk. kand).

Ilmoittautuminen kevään toiseen Study Together -ryhmään avautuu 13.2.2024. Toinen ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin 13.3., 20.3., 27.3., 3.4., 10.4. ja 17.4. klo 12.00–14.00 Linnanmaan kampuksella.

Viimeksi päivitetty: 16.1.2024