Viimeinen mahdollisuus suorittaa tietojenkäsittelytieteiden poistuneita kursseja

Viimeinen mahdollisuus suorittaa poistuneita kursseja

Mikäli olet aloittanut opintosi syksyllä 2018 tai aiemmin, sinulla on mahdollisuus vielä suorittaa seuraavia viime lukuvuonna viimeisen kerran luennoituja kursseja, jos ne kuuluvat tutkintoosi pakollisina:

- Oliosuuntautunut analyysi ja suunnittelu (Juha Iisakka)

- Tilastollisen data-analyysin perusteet tietojenkäsittelytieteilijöille (Jouni Markkula)

- Ohjelmistotekniikka (Jouni Lappalainen)

- Olio-ohjelmoinnin jatkokurssi (Ilkka Räsänen)

- Käyttöliittymäohjelmointi (Jouni Lappalainen)

- Tietokantajärjestelmät (Juha Iisakka)

- Ihminen tietotekniikan käyttäjänä ja kehittäjänä (Leena Arhippainen)

- Organisaatioiden informaatiojärjestelmät (Liisa Kuonanoja)

- Open Source Software Development (Henrik Hedberg)

- Interaction Design (Leena Arhippainen)

- Emerging Technologies and Issues (Nataliya Shevchuk)

Mikäli haluat suorittaa kurssin, ota yhteyttä suluissa mainittuun vastuuopettajaan viimeistään perjantaina 12.3.2021. Kurssi suoritetaan itseopiskeluna tai vastaavana, ja vastuuopettajalla on mahdollisuus järjestää suoritus esimerkiksi ryhmätöinä nelosperiodin aikana.

Mikäli jatkat vanhalla tutkintorakenteella, voit myös korvata poistuneita kursseja uusilla kursseilla korvaavuustaulukon mukaisesti.

Korvaavuustaulukko löytyy Opiskelijalle-sivuston Opinto-oppaat-sivun lopusta. Korvaavuustaulukko on juuri päivitetty siten, että se sisältää myös syksyllä 2020 poistuneet tietojärjestelmien kurssit.

Mikäli sinulla on kysyttävää korvaavuuksista tai opintojen suunnittelusta, ota yhteyttä omaopettajaasi tai koulutuksen lähipalveluihin.

Viimeinen mahdollisuus suorittaa poistuneita kursseja

- Oliosuuntautunut analyysi ja suunnittelu (Juha Iisakka)

- Ohjelmistotekniikka (Jouni Lappalainen)

- Olio-ohjelmoinnin jatkokurssi (Ilkka Räsänen)