Viimeiset päivät hakea rahoitusta yhteisötapahtumiin!

Talent Boost -toimenpideohjelma mahdollistaa taas yliopistoyhteisölle rahoituksia tapahtumiin, tempauksiin tai kokeiluihin. Rahoitus voi siis koskea tapahtumaa tai toimintaa, jonka on suunnitellut ja toteuttanut yliopiston opiskelija, tutkija, asiantuntija tai tukihenkilöstön jäsen.

Hakuaika on auki enää muutaman päivän! Huomaathan, että hakijoiden pyynnön mukaan hakuaikaa pidennetään kahdella päivällä sunnuntaihin 7. toukokuuta klo 23.59 asti. Lue lisää ja hae täällä. Lue ensimmäisellä kierroksella rahoitetuista aloitteista sekä hakijoiden kokemuksista tästä.

Kyseessä on siis harvinainen tilaisuus tuoda omat ideansa toteutettaviksi. Mitä yliopistostamme puuttuu juuri sinun mielestäsi?

Hakuaika on auki 17.4.–7.5.2023. Valitut hakijat saavat ilmoituksen päätöksestä viimeistään 31.5.2023.  Rahoituksella voidaan kattaa maksimissaan 1500 euron tapahtuma- tai tempauskulut.

Lisätietoja sekä apua rahoitukseen ja sen hakemiseen liittyen saa sähköpostitse osoitteesta talentboost(at)oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 4.5.2023