Yksilöllisten opintojärjestelyjen hakeminen

Ohjeet yksilöllisten opintojärjestelyjen hakemiseksi
  1. Hae suositus opintojärjestelyistä avoimella vastaanottoajalla ilman ajanvarausta. Tulevat avoimet vastaanottoajat näet Opiskelijalle ajankohtaista -sivuilla sekä Saavutettavuus -sivuilla. Sinun ei siis tarvitse varata erikseen yksilöohjausaikaa opintopsykologille suosituksen saamiseksi.
  2. Tuo tapaamiseen tulostettu lääkärin, psykologin tai jonkun muun asiantuntijan todistus.
  3. Tapaamisessa pohditaan, mitä järjestelyjä tarvitset. Saat kirjallisen suosituksen sovituista järjestelyistä. Suositus on voimassa viisi vuotta Oulun yliopistossa suoritettavia opintoja varten.
  4. Saadaksesi yksilöllisiä järjestelyjä, sinun tulee näyttää suositus kurssiopettajalle ja sopia järjestelyistäsi. Keskustele tarvitsemistasi järjestelyistä ilmoittautuessasi kurssille. Voit lukea tarkemmat ohjeet sähköisen tenttijärjestelmän käytöstä. Mikäli lähetät suosituslomakkeen kurssiopettajalle sähköpostitse, muistathan käyttää turvapostia ("kirjattu kirje").
  5. Ongelmatilanteissa ole yhteydessä suosituksen antajaan.
Viimeksi päivitetty: 20.9.2023