Yritysvierailut jatkuvat Career Centren kanssa; seuraavana vuorossa Nordic Semiconductor!

Nordic Semiconductor, norjalainen langattomiin viestintäteknologioihin erikoistunut puolijohdeyritys, järjestää torstaina 27.1.2022 klo 14.00-15.30 virtuaalitapahtuman, jossa voit oppia lisää yrityksestä ja sen tarjoamista harjoittelu- ja työmahdollisuuksista.

Oulussa, Tampereella, Turussa ja Espoossa sijaitsevalla Nordic Semiconductor Oy:llä on avoinna useita paikkoja lahjakkaille opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita työskentelystä teknologia-alalla. Tilaisuuden aikana sinulla on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja sopia haastatteluaika yrityksen edustajien kanssa.

Mikäli opintosuuntasi on Elektroniikka ja tietoliikennetekniikka, Wireless Communication Engineering, Tietotekniikka, Matematiikka, Tietojenkäsittelytiede tai Software, Systems and Services Development in Global Environment ja etsit mielenkiintoista ja haastavaa työtä, niin Nordic Semiconductor on oikea paikka sinulle!

Alla yrityksen tarjoamia harjoittelumahdollisuuksia:

• analogiasuunnittelu

• digitaalisuunnittelu

• ohjelmistokehitys

• algoritmisuunnittelu

Rekisteröidy tästä!

Huom! Tilaisuuden kieli on englanti.

Seuraa jatkossa myös Oulun yliopiston Career Centren päivitettyjä verkkosivuja; järjestämme paljon työnhakuun liittyviä tapahtumia ja työpajoja kevään aikana.

Viimeksi päivitetty: 20.1.2022