Markkinoinnin, johtamisen ja kansainvälisen liiketoiminnan yksikkö
Markkinoinnin, johtamisen ja kansainvälisen liiketoiminnan tutkimusyksikön tavoitteena on lisätä ymmärrystä monimutkaisista ja haastavista organisationaalisista toiminnoista ja prosesseista.
Markkinoinnin, johtamisen ja kansainvälisen liiketoiminnan tutkimuksen pääpainopisteitä ovat brändäys, kansainvälinen yrittäjyys, avoin innovointi, ostokäyttäytyminen ja palveluliiketoiminta.
Nousevia tutkimusalueita ovat verkottuneet julkiset hankinnat, organisaation muutos, palvelumuotoilu, start-up- ja nopeasti kasvavat yritykset, käytännön strategia sekä teknologia, tiede ja organisaatiot.
Markkinoinnin, johtamisen ja kansainvälisen liiketoiminnan tutkimusyksikön tutkimusseminaarit järjestetään pääsääntöisesti torstaisin klo 9-11.
Yksikön johtaja
Pia Hurmelinna-Laukkanen
professori, johtaminen ja kansainvälinen liiketoiminta
pia.hurmelinna-laukkanen (at) oulu.fi
+358 294 483 900