Menestyksekäs myynti valokeilassa
Myyntiprosessien eri vaiheiden menestystekijät ja uudet innovaatiot, asiakasymmärrys myynnin kulmakivenä, myynnin ja ostamisen psykologia sekä esimerkiksi verkkokauppa, Google ja Amazon ovat olleet tapahtumien keskipisteessä.
Kahden vuoden aikana tilaisuuksissa on ollut mukana yhteensä jo peräti 1,300 henkilöä, valtaosin oman seutumme pk-yritysten henkilöstöä ja johtoa sekä oppilaitosten henkilökuntaa. Myskin uutiskirjeen tilaajia ja uutisten seuraajia on LinkedInissä ja Instagramissa satoja.
Muutama poiminta tilaisuuden osallistujien palautteesta kertoo hyödyistä osallistujille. Koulutus ”herätteli parantamaan omaa myyntiprosessia” ja ”herätti lisää ajatuksia kehityskohteista, hyviä kysymyksiä omaan porukkaan vietäväksi”, sen kautta ”pääsin verkostoitumaan ja mahdollisesti sain jopa uuden asiakkaan!”
Myskissä järjestetään vielä ennen joulua 2021 muun muassa Amazon-kaupan ja ostamisen psykologian aamukahviwebinaarit ja keväällä 2022 jatketaan taas uusien myynnin teemojen parissa. Myskin toteuttajat ovat OAMK, OSAO ja Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu
Lisätietoja:
Sauli Sohlo, Sauli.Sohlo[at]oulu.fi
Timo Koivumäki, Timo.Koivumaki[at]oulu.fi