Avoin luento: How to transform academia from within – gender mainstreaming and organizational change

Lämpimästi tervetuloa avoimelle luennolle, jonka aiheena on sukupuolten tasa-arvo ja monimuotoisuus. and diversity!

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

L2

Sijainti

Linnanmaa

Vieraileva luennoitsija, sukupuoli- ja yhteisöasiantuntija Anna Wahl (Tukholman Royal Institute of Technology) esittelee tutkimustaan sekä käytännön esimerkkejä liittyen sukupuolten tasa-arvoon ja monimuotoisuuteen sekä niiden edistämiseen erilaisissa yhteisöissä.

Luento on avoin ja maksuton, eikä ilmoittautumista tarvita. Luento pidetään englanniksi. Lue tarkempi kuvaus sekä lisätietoja luennoitsijasta tämän tapahtuman englanninkielisestä infosta.

Tapahtuman järjestää I4WORLD-tohtoriohjelma.

Luento on osa Oulun ylipiston Yhdenvertaisuusviikkoa, joka juhlistaa yliopistoyhteisömme monimuotoisuutta.

Viimeksi päivitetty: 7.3.2024