Esittelyssä European Synchrotron Radiation Facility

Kiinnostaako sinua kuulla European Synchrotron Radiation Facilitystä (ESRF), röntgensäteilytutkimuksesta, ja sen mahdollisuuksista materiaalin tutkimuksessa? Tule kuulemaan lisää!

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Linnanmaa

European Synchrotron Radiation Facility (ESRF) on yhteiseurooppalainen tutkimuslaitos, jossa röntgensäteilyä käytetään laaja-alaisesti materiaalien tutkimukseen. Tutkimusalueita ovat muun muassa kemia, fysiikka, arkeologia ja taidehistoria, biologia ja lääketiede, ympäristötiede, tietotekniikka ja nanoteknologia.

Tutkija Sami Vasala ESRF:ltä vierailee Oulun yliopistossa ja pitää mielenkiintoisen esityksen tutkimuslaitoksesta ja sen toiminnasta. Esitys on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Kehotamme erityisesti tohtorikoulutettavia sekä asiaan kuuluvilla aloilla työskenteleviä osallistumaan keskusteluun!

European Synchrotron Radiation Facility – a presentation

Perjantaina, 13.10. kello 14.30