Save the date: Oulu Mining School Gaalaviikko ja Oulu Mining Summit 2024 -konferenssi

Oulu Mining School - Kaivannaisalan tutkimusyksikkö täyttää 10-vuotta. Sen kunniaksi järjestämme kaivannaisalan gaalaviikon ja perinteisen Oulu Mining Summit -konferenssin.
OMS

Tapahtuman tiedot

Saalastinsali, Oulun yliopisto

Linnanmaa

Rekisteröidy Oulu Mining Summit -konferenssiin täällä

Kaivostoiminnan ja malminetsinnän tutkimuksen ja koulutuksen merkitys on korostunut viime vuosina uusien kaivosten avautumisen sekä mineraalien ja metallien tuotannon lisääntymisen myötä.

Oulun yliopiston teknillisessä tiedekunnassa toimiva Oulu Mining School (OMS) kokoaa yhteen kaivannaisalan arvoketjun keskeiset tieteenalat geotieteiden, geofysiikan, kaivostekniikan ja mineraalien jalostuksen aloilla. Tutkimusyksikkö tarjoaa Suomen ainoan kaivosinsinöörin koulutusohjelman, ja sen tiloissa on ainutlaatuinen pienimuotoinen mineraalienkäsittelytehdas.

Menestyksekkään kymmenvuotisen kaivannaisalan tutkimuksen ja koulutuksen kunniaksi järjestämme Oulun Mining School -gaalaviikon!

Oulu Mining Summit -konferenssi, 19.-20.9.2024

Keskeinen osa juhlaviikkoa on Oulu Mining Summit 2024 kansainvälinen konferenssi, joka järjestetään tänä vuonna yhdeksättä kertaa. Tapahtuman tavoitteena on rakentaa yhteinen keskustelufoorumi kaivosyrityksille, yliopistoille, tutkimuslaitoksille, konsulttiyrityksille ja muille kaivannaisalaan liittyville yrityksille.

Vuoden 2024 teemana on "Vaikuttavuutta, verkostoitumista ja koulutusta - Itä- ja Pohjois-Suomen kaivannaisalan yhteistyön lisäämiseen". Erityistä huomiota kiinnitetään kansalliseen mineraalistrategiatyöhön ja TKI-toimintaan.

Summitin teemat

Sessio 1. Kansallinen mineraalistrategia
Sessio 2. Yhteistyömahdollisuudet ja pitchaus
Sessio 3. TKI
Sessio 4. Koulutus

Tarkempi ohjelma julkaistaan tällä sivulla.

Rekisteröidy Oulu Mining Summittiin täällä

Oulu Mining School Gaalaviikko, 16-20.9.2024

Ma 16.9 klo 15.00-17.00
Studia Generalia Seminaari: Kriittiset raakamateriaalit (CRM) (ei ilmoittautumista)