Unifin kestävyyden ja vastuullisuuden seminaari

Oulun ylipisto ja Suomen yliopistojen rehtorineuvosto UNIFI ry järjestävät yhteisen kestävyys- ja vastuullisuusseminaarin Oulussa 4.-5.11. Seminaarin teemana on sosiaalinen vastuullisuus ja johtaminen. Seminaaria järjestää vuosittain jokin Unifin jäsenyliopistoista, ja sen tarkoituksena on koota yhteen yliopistojen kestävyys- ja vastuullisuusasioiden parissa toimivat johtajat, tutkijat ja hallinnon työntekijät.

Tapahtuman tiedot

Oulun yliopisto, Linnanmaan kampus

Linnanmaa

Seminaarissa seurataan Unifin kestävyyden ja vastuullisuuden teesien toteutumista ja mietitään yhdessä uusia toimia ja käytänteitä yliopistojen kestävyyden ja vastuullisuuden edistämiseksi. Ohjelma sisältää paneelikeskusteluja, työpajoja korkeakoulujen vastuullisuustyöstä sekä Unifin kestävyyden ja vastuullisuuden teesien seurannasta ja kehittämisestä. Illallistilaisuus tarjoaa lämminhenkisen tilaisuuden verkostoitumiseen muiden korkeakoulujen johdon edustajien, hallintohenkilökunnan, kestävän kehityksen asiantuntijoiden ja tutkijoiden kanssa.

Seminaarin ohjelma julkaistaan ja ilmoittautumineen avataan elokuussa 2024.

Aikataulu:

Maanantai 4.11.: Seminaari klo 15–17.30, Illallinen keskustassa klo 18–21

Tiistai 5.11.: Seminaari klo 9–15

Paikka: Oulun yliopiston Linnanmaan kampus & Online

Lisätietoja: Strategian ja tiedepolitiikan yksikkö, Oulun yliopisto. sty@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 5.8.2024