Ajankohtaista Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun opintopalveluajoissa

OyKKK:n opintopalveluiden palveluajat lukuvuodelle 2024-2025 ovat muuttuneet aiemmasta

Käyntiajat yleisiin kauppakorkeakoulun opintoasioihin liittyen ovat päivittyneet lukuvuonna 2024-2025. Uudet käyntiajat kauppakorkeakoulun opiskelijoille ovat tiistaisin klo 9-11 ja torstaisin klo 11-13 Kompassin palvelupisteessä. Sijainti: Opintokatu, ks Linnanmaan kampuksen kartta.

Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun opintopalvelut palvelee kaikissa opiskeluihin liittyvissä asioissa osoitteessa: study.business (at) oulu.fi. Viestin otsikossa on hyvä mainita oman koulutusohjelman nimi sekä lyhyesti kysymyksen aihepiiri. Tietoa OyKKK:n opintopalveluiden henkilökunnan tehtävistä löytyy verkkosivulta Tiedekunnan opintopalvelut | Oulun yliopisto.

Jos tarvitset henkilökohtaista neuvontaa tai ohjausta, ole yhteydessä tapaamisen sopimiseksi kasvokkain Kompassi-palvelupisteeseen tai etänä (Teams / Zoom).

Viimeksi päivitetty: 5.9.2024