Campus ICT -palvelupisteen aukioloajat 2.12. alkaen

Alueellisen etätyösuosituksen mukaisesti palvelupisteen aukioloajat muuttuvat 2.12.2021 lähtien.

Campus ICT -palvelupisteen aukioloajat ovat voimassa toistaiseksi:

• Avoinna arkisin klo 11 - 13 (voit myös sopia henkilökohtaisen ajan)
  • Asioi palvelupisteessä vain terveenä, käytä maskia ja huolehdi käsihygieniasta!
  • Sijainti: Linnanmaan kampuksen pohjoisosassa Oamkin tiloissa, 1. kerroksessa, huone 7D103.
    • Käytä Oulu Campus Navigatoria: syötä siihen "7D103 "tai "Campus ICT", niin se opastaa sinut perille!
    • Voit katsoa sijainnin myös Linnanmaan kartalta.

Campus ICT -tukipalveluun voit lähettää sähköpostia tai soittaa:

• Palvelupyyntöihin vastataan pääsääntöisesti arkisin klo 8 - 15:45.
  • Palvelupyyntöihin voidaan vastata myös silloin, kun palvelupiste on poikkeuksellisesti suljettu.

Kaikissa tulostuspalveluun liittyvissä asioissa pyydetään kääntymään Canonin palveluneuvojan puoleen.

Campus ICT:n yhteystiedot:
  • Yliopiston opiskelijoille: helpdesk@oulu.fi, puh. 0294 483 080
  • Ammattikorkeakoulun opiskelijoille ja henkilökunnalle: helpdesk@oamk.fi, puh. 0294 483 124
  • Yliopiston henkilökunnalle: ict@oulu.fi, puh. 0294 483 124

Puhelu on ilmainen soitettaessa OY:n tai Oamkin liittymästä, muutoin normaali puhelumaksu soittajan liittymäsopimuksen mukaisesti.

Viimeksi päivitetty: 1.12.2021