Career Centre avautuu 16.9.2024 – Tutustu palveluihimme ja löydä tukea urallesi!

Oulun yliopiston Career Centre tarjoaa sinulle työelämätaitoja ja urapalvelut tulevan urasi rakentamiseen. Annamme ohjausta, jonka avulla löydät potentiaalisi ja kehität urapolkuasi.
Olet tervetullut tapaamaan meitä, kun tarvitset tukea urapohdinnoissasi tai työnhaussa.
Kysy urasta ja työnhausta ilman ajanvarausta

Career Centrestä voit tulla kysymään uraasi ja työnhakuusi liittyvistä asioista ilman ajanvarausta opintojesi joka vaiheessa. Saat neuvoja CV:n, työhakemuksen tai LinkedIn-profiilisi viimeistelyyn, työ- ja harjoittelupaikan hakuun sekä tietoa palveluistamme. Opastamme sinua myös JobTeaserin käytössä.

Olemme avoinna jälleen 16.9.2024alkaen

maanantaista torstaihin klo 11.00–15.00.

Palvelemme Oulun yliopiston opiskelijoita ja väitöskirjatutkijoita sekä OAMK:in opiskelijoita saapumisjärjestyksessä n. 15 min/opiskelija.

Löydät meidät Linnanmaan kampuksen ytimestä vihreiden naulakoiden läheltä sekä Tuudon kartalta (Career Centre YT101).

Career Centren palvelut syksyllä 2024
  • Uraneuvonta ilman ajanvarausta ma-to klo 11.00–15.00 (Career Centre YT101)
  • Career Centren työpajat auttavat sinua etenemään työnhaussa, CV:n ja työhakemuksen laatimisessa. Suosittelemme osallistumaan työpajoihin ennen henkilökohtaiseen uraohjaukseen tulemista. Ilmoitamme työpajoista JobTeaserissa ja nettisivuillamme syyskuun aikana.
  • Kun kaipaat tukea urapohdintoihisi, voit varata ajan henkilökohtaiseen uraohjaukseen JobTeaser -palvelussa. Ajat ovat varattavissa syyskuun puolivälistä eteenpäin.
  • Yritysvierailuissa ja rekrytointitapahtumissa pääset keskustelemaan suoraan eri työnantajien kanssa uramahdollisuuksistasi ja verkostoitumaan alallasi. Voit seurata tulevia tapahtumia JobTeaserissa sekä tapahtumakalenterissamme!
  • JobTeaser -palvelu

JobTeaserista löydät työ- ja harjoittelupaikat sekä Career Centren palvelut

JobTeaser-palvelusta löydät ne oman alasi työ- ja harjoittelupaikat, joihin työnantajat hakevat nimenomaan Oulun yliopiston opiskelijoita. Tarjolla on satoja yliopisto-opiskelijoille ja vastavalmistuneille soveltuvia työtehtäviä Suomessa sekä tuhansia uramahdollisuuksia Euroopan alueella. Palvelussa voit etsiä työ-, harjoittelu- ja opinnäytetyöpaikkoja muun muassa alan, sijainnin, työsuhteen laadun ja työkielen mukaan sekä aktivoida työnhakuvahdin.

JobTeaserista löydät myös Oulun yliopiston urapalvelut -ja tapahtumat, kun haluat varata ajan uraohjaajalle tai etsit tietoa Oulun yliopiston uratapahtumista ja -työpajoista.

Oulun yliopiston opiskelijana tai väitöskirjatutkijana otat JobTeaserin käyttöösi osoitteessa https://oulu.jobteaser.com. Kun luot tiliä JobTeaseriin huolehdithan, että olet Oulun yliopiston JobTeaser-sivulla. Tunnistat sivun Oulun yliopiston logosta. Käytäthän JobTeaseria ainoastaan selainversiona.

Career Centren sivuilta löydät lisää tietoa palveluistamme sekä ohjeet JobTeaserin käyttöön.

Viimeksi päivitetty: 2.9.2024