Festival of Cultures: Kulttuuritiimien ilmoittautuminen on nyt auki!

Festival of Cultures –tapahtuman kulttuuritiimien ilmoittautuminen on nyt auki 25.10.2024 saakka. Tule mukaan!
People dancing together.

Festival of Cultures -tapahtuman kulttuuritiimien ilmoittautuminen on nyt auki! Festivaalin ohjelmaa on suunnittelemassa korkeakouluyhteisömme omat opiskelijat ja henkilökunta, eli kulttuuritiimit. Festivaali juhlistaa korkeakouluyhteisömme edustamia kulttuureja.

Kaikki kulttuurit ovat tervetulleita! Rohkaisemme ajattelemaan kulttuurin käsitettä laajasti. Festivaalissa voi edustaa esimerkiksi:

• alueen,
  • etnisen yhteisön,
  • harrastusyhteisön tai
  • kielellisen vähemmistön kulttuureja
  • ja/tai monen kulttuurin ja näkökulman fuusiota!

Osallistuminen kiinnostaa, mutta käytäntö mietityttää?

Pidämme kaikille kiinnostuneille avoimen infosession maanantaina 14.10.2024 kello 16.00 Tellus Stagella, Linnanmaan kampuksella. Infotilaisuudessa kerromme festivaalin tapahtumakonseptista ja kulttuuritiimien roolista tarkemmin.

Voit tulla moikkaamaan meitä myös torstaina 26.9.2024 Linnanmaan kampuksen pääaulaan - olemme mukana Euroopan kielten päivän ohjelmassa!

Infoon ei tarvitse ilmoittautua. Infotilaisuuteen osallistuminen EI sido sinua osallistumaan tai rekisteröitymään tapahtumaan.

Ilmoittautuminen on auki 25.10.2024 saakka.

Ilmoittautuminen on auki Webropolissa (englanniksi). Luethan Webropolin ohjeet huolellisesti ilmoittautuessasi.

Ilmoittautumalla voit päästä vetämään työpajaa, esittämään musiikkia tai vaikka tanssipajaa tapahtuman osallistujille. Mukaan on tervetulleita kaikki, riippumatta kulttuurista!

Festival of Cultures on avoin kaikille, mutta jokaisen rekisteröityvän kulttuuritiimin tulee sisältää vähintään yksi opiskelija tai henkilökunnan jäsen Oulun yliopistosta tai Oulun ammattikorkeakoulusta. Tapahtuma järjestetään kokonaan englanniksi.

Järjestyssäännöt tapahtumassa ja kampuksella

Festival of Cultures and Study Abroad Fair juhlistaa monikulttuurista ja monimuotoista yhteisöämme, eikä tapahtumaan kuulu politiikka tai minkäänlaiset poliittiset mielenosoitukset. Tavoitteenamme on pitää mukava ja positiivinen hyvänmielen tapahtuma yliopistoyhteisömme kanssa.

Osallistumalla tapahtumaan sitoudut noudattamaan yliopiston järjestyssääntöjä. Säännöt kieltävät mm. kaikenlaiset poliittiset mielenilmaukset ja kampanjat kampuksella. Tapahtumassa ei suvaita minkäänlaista häirintää, kiusaamista tai syrjintää. Mikäli havaitset epämiellyttävää tai epäasiallista käytöstä tapahtuman aikana, ilmoitathan siitä yliopiston henkilökunnalle tapahtuman infopisteellä.

Jokainen on lämpimästi tervetullut juhlistamaan yhteisömme monikulttuurisuutta.

Lisää infoa ja tapahtumaohjelma päivitetään Festivalin tapahtumasivulle syksyn edetessä. Jos sinulla on kysyttävää tai haluat ottaa yhteyttä tapahtuman järjestäjiin, laita sähköpostia osoitteeseen festivalofcultures@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 26.9.2024