Haku Kestävyysopintojen verkoston opintojaksoille on auki 1.–14.8.2024

Tahdotko laajentaa omaa kestävyysosaamistasi? Opiskele kestävyysaiheisia opintojaksoja muista suomalaisista korkeakouluista Kestävyysopintojen verkoston kautta!

Oulun yliopisto kuuluu yhdentoista suomalaisen korkeakoulun muodostamaan Kestävyysopintojen verkostoon, joka tarjoaa jäsenkorkeakoulujen tutkinto-, jatko- ja vaihto-opiskelijoille opintojaksoja kestävyys-, vastuullisuus- ja ympäristöteemoista. Tarjolla on perus- ja aineopintoja sekä syventäviä opintojaksoja.

Verkoston ensimmäinen hakuaika on elokuun alussa 1.–14.8.2024, jolloin voit hakea koko lukuvuoden 24–25 opintoihin. Toinen hakuaika on marraskuun lopussa 17.–30.11.2024, jolloin voit hakea kevätlukukaudella 2025 järjestettäviin opintoihin.

Tutustu verkoston opintotarjontaan ja lue lisää opintojaksoille hakemisesta Kestävyysopintojen verkoston sivuilta. Oulun yliopiston ohjeet ristiinopiskeluun löydät täältä.

Tiettyjä Kestävyysopintojen verkoston opintojaksoja voit sisällyttää esimerkiksi Kestävän kehityksen sivuaineeseen: tarkista sisällytettävät opintojaksot opinto-oppaalta sivuaineen lisätiedoista. Jos haluat sisällyttää opintojaksoja johonkin muuhun opintokokonaisuuteen tutkinnossasi, keskustele omaopettajasi tai oman tutkinto-ohjelmavastaavasi kanssa.

Lisätietoja Kestävyysopintojen verkostosta: leena.paasky@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 5.8.2024