Hanki opintopisteitä avustamalla Ympäristöhistorian maailmankongressissa!

Ympäristöhistorian maailmankongressi järjestetään Oulun yliopistossa 19.-23.8.2024.

Tämä viiden vuoden välein järjestettävä kongressi tuo yliopistolle noin 600 ihmistieteellisen ympäristötutkimuksen asiantuntijaa ympäri maailman. Kongressin järjestelytoimikunta kutsuu nyt mukaan opiskelijoita järjestämään alan suurinta ja kansainvälisintä tapahtumaa!

Avustajiksi ympäristöhistorian maailmankongressiin ovat tervetulleita kaikki Oulun yliopiston perustutkinto- ja jatko-opiskelijat. Opiskelija-avustajia tarvitaan mm. kongressivieraiden rekisteröitymispisteellä, esitystekniikan kanssa avustamisessa, kongressivieraiden neuvonnassa ja opastamisessa Linnanmaan kampuksella sekä kongressin sosiaalisen median tilien päivittämisessä. Varsinaisten kongressipäivien lisäksi avustajien odotetaan osallistuvan muutamaan koulutustilaisuuteen touko- ja elokuussa sekä kongressivalmisteluihin tapahtumaa edeltävällä viikolla.

Kongressiavustajille tarjotaan vapaa pääsy kongressiin, kongressin lounas- ja kahvitarjoiluihin sekä kongressin päätösjuhlaan 22.8.2024 ravintola Nallikarissa. Kongressissa avustamisesta on mahdollista saada myös 5 opintopistettä suorittamalla se kurssina ”Transdisciplinary approaches to human-environment interaction research and conference organizing”. Kurssi hyväksiluetaan useiden tutkinto-ohjelmien aine- tai syventävissä opinnoissa HuTK:ssa, LuTK:ssa ja KPTK:ssa (Kurssitiedot ja hyväksiluku, katso https://opas.peppi.oulu.fi/fi/opintojakso/687246A/7802?period=2023-2024 )

Vapaamuotoiset, max. 1 A4 hakemukset avustajana toimimisesta ja mahdolliset lisäkysymykset tulee lähettää 29.2.2024 mennessä kurssikoordinaattori ja konferenssisihteeri Eeva Kuikalle (eeva.kuikka@oulu.fi).

Viimeksi päivitetty: 5.2.2024