Kaikkien valmistuneiden yhteinen publiikki järjestetään virtuaalisesti 17. kesäkuuta

Save the date! Oulun yliopiston yhteinen valmistujaisjuhla eli publiikki järjestetään virtuaalisesti 17.6.2021 klo 14 alkaen.
Hands raising a toast towards the blue sky..

Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki Oulun yliopistossa 2020 ja 2021 alemman tai ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneet, heidän läheisensä, henkilökunta ja alumnit.

Ohjelmassa onnittelupuheita ja musiikkia. Valmistuneilla ja yleisöllä on mahdollisuus osallistua juhlallisuuksiin etänä. Ohjelma tarkentuu lähempänä tilaisuutta.

Tilaisuuteen ei ole ennakkoilmoittautumista. Tapahtumalinkki julkaistaan verkkosivujen tapahtumakalenterissa ennen tilaisuutta. Ilmoitamme tapahtumasta lisäksi somekanavissamme, sähköpostitse ja alumniverkostossa, jonne kaikki Oulun yliopiston opiskelijat voivat liittyä valmistuessaan.

Tiedekunnat eivät ole voineet koronatilanteen takia järjestää kampuksilla publiikkeja yli vuoteen. Haluamme muistaa kaikkia poikkeusaikana valmistuneita yhteisellä etäpubliikilla.

Lämpimästi tervetuloa!

Alumniverkosto kutsuu valmistuvia

Kun valmistut Oulun yliopistosta, sinusta tulee Oulun yliopiston alumni ja olet tervetullut Oulun yliopiston alumniverkostoon. Alumniverkostoon liittymällä pysyt ajan tasalla tuoreimmasta tutkimuksesta, oman alan uutisista sekä kouluttautumis- ja verkostoitumismahdollisuuksista yliopistolla. Verkoston avulla on helppo olla yhteydessä toisiin alumneihin sekä tuottaa itse kiinnostavaa sisältöä yhteisölle. Liittyminen on ilmaista. Tervetuloa!

Viimeksi päivitetty: 4.5.2021