Koulutuksen lähipalvelujen aukioloajat kesällä 2024

Tarkista palvelujen aukioloajat koulutuksen lähipalvelut -verkkosivulta. Olethan kiireellisissä asioissa hyvässä ajoin yhteydessä ennen palvelujen sulkeutumista.

Koulutuksen lähipalveluiden palvelupisteissä palvelutiskit ovat suljettuina 17.6. ja 1.–31.7.2024. Linnanmaan kampuksen opintoasioiden puhelinpalvelu on suljettu 17.6. ja 15.–31.7.2024. Kontinkankaan palvelupisteen opintoasioiden puhelinpalvelu on avoinna koko kesän.

Huomaathan, että kesälomien vuoksi yhteydenottoihin vastaamisessa sekä esim. koulutussuunnittelijoiden tavoitettavuudessa on viiveitä erityisesti heinäkuussa.

Huomioithan lisäksi, että koulutuksen lähipalvelut (ml palvelutiski ja palvelunumero) siirtyvät 1.8.2024 osaksi tiedekuntien toimintaa (Uutinen Opiskelijalle-verkkosivuilla). Tarkistathan tiedekuntasi yhteystiedot ja palvelun sijainnin Koulutuksen lähipalvelut -sivun tiedekuntakohtaisesta osiosta (Sinulle-valikko) 1.8.2024 alkaen.

Viimeksi päivitetty: 5.6.2024