Lämmittäisikö 2 500 euroa lompakkoasi? Osallistu Kickstart-liikeideakilpailuun!

Oulun Innovaatioallianssi haluaa kannustaa opiskelijoita miettimään yrittäjyyden mahdollisuuksia ja työstämään liikeideaa Kickstart-liikeideakilpailussa. Mikäli olet Oulun yliopiston, Oulun ammattikorkeakoulun tai OSAOn opiskelija, voit osallistua kisaan suomeksi tai englanniksi, yksin tai tiimissä, ja miltä tahansa opintoalalta. Kilpailussa saat mahdollisuuden vahvistaa liikeideaasi, saada arvokasta palautetta paikallisilta asiantuntijoilta, ja lisäksi voit voittaa erilaisia palkintoja.

Kilpailuun osallistutaan korkeintaan viiden minuutin mittaisella videolla, jolla liikeidea esitellään. Liikeidean tulee tarjota ratkaisu johonkin haasteeseen tai ongelmaan. Mikäli liikeidea pääsee jatkoon, siirryt oppilaitoksesi semifinaaliin, jossa kilpailet muiden oppilaitoksen ideoiden kanssa.

Mikäli tuotoksesi pääsee finaaliin asti, saat pitchata ideasi Business Cornerin tiloissa Oamkilla keskiviikkona 29.11. klo 9–12. Tällöin paikalla on yrittäjyyden asiantuntijoista koostuva tuomaristo, joka antaa liikeideasta arvionsa.

Yliopiston semifinaalissa on jaossa 1000/500/300 euroa top 3:lle ja itse finaalissa palkinnot ovat 1500/1000/500 euroa.

Haku on auki 11.9.–3.11.2023!

Lue lisää Kickstart-liikeideakilpailusta

Viimeksi päivitetty: 18.10.2023