Ota työhaku ja CV-asiat haltuun - Ilmoittaudu mukaan Career Centren työpajoihin!

Career Centren työpajoissa hiot työnhakutaitojasi, otat haltuun CV:n ja työhakemuksen laatimisen sekä opit kiteyttämään osaamistasi työnantajalle. Tutustu työpajoihin ja varaa ajoissa paikkasi.

Onko mielessäsi harjoittelupaikan etsintä, osa-aikatyöt, kesätyöt tai työnhaku yleensä? Tule mukaan työnhaun työpajoihin ja hoida CV ja hakemus kuntoon!

Syksyllä 2024 järjestämme kaksi työnhaun webinaaria ja kolme työpajaa. Webinaarit toteutuvat etänä ja työpajat livenä Linnanmaan kampuksella. Sekä webinaarit että työpajat ovat avoimia kaikille Oulun yliopiston ja OAMK:n opiskelijoille ja ne pidetään suomen kielellä.

Alta löydät webinaarien ja työpajojen kuvaukset, aikataulut ja ilmoittautumislinkit. Huomaathan, että työpajojen paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Webinaarit:

Valmiina työnhakuun? Miten kuvailen osaamistani? Miten löydän harjoittelu- tai työpaikan? Miten lähestyn työnantajaa? Tarvitsenko LinkedIn-profiilin ja mitä siihen tulee laittaa? Tule linjoille saamaan vastauksia työnhaun kysymyksiin ja kuulemaan vinkit ajantasaisen CV:n ja hakemuksen kirjoittamiseen!

1 Rekisteröidy webinaariin 4.11.2024 16-17.00
2 Rekisteröidy webinaariin 25.11.2024 16-17.00

Työpajat:

Valmiina työnhakuun? Tule mukaan CV-työpajaan ja hiotaan CV:si ja työhakemuksesi kuntoon! Otathan mukaan oma läppärisi ja mahdollisen aiemman version CV: stäsi. Työpajassa työskennellään juuri oman työnhaun tilanteesi mukaisesti. Työpajan vetää uraohjaaja, jolta saat palautetta ja vinkkejä sekä mahdollisuuden jutella omasta tilanteestasi tai kysyä mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

1 Rekisteröidy työpajaan 5.11.2024 16-18.00. Paikka: Foodoo Garden Meirami (24 paikkaa)
2 Rekisteröidy työpajaan 11.11.2024 14-16.00. Paikka: Tellus Forst Club (20 paikkaa)
3 Rekisteröidy työpajaan 26.11. 16-18.00. Paikka: Tellus Frost Club (15 paikkaa)

Kysymyksiä? Ota yhteyttä