Oulu Loves Me – Oulun yliopisto osallistuu rasisminvastaiselle viikolle

Oulun yliopisto osallistuu kansalliselle rasisminvastaiselle viikolle 21.-27.3.2022. Viikon aloittaa YK:n kansainvälinen rasisminvastainen päivä 21. maaliskuuta ja teemaviikko jatkuu erilaisten tapahtumien merkeissä pitkin viikkoa "Oulu Loves Me"-teemalla.
Text UniOulu loves me and heart

Teemaviikon järjestäjänä toimii Oulun kaupunki, joka on koonnut viikon tapahtumia ja tapoja osallistua nettisivuilleen.

Haastamme kaikki yliopistoyhteisömme jäsenet pohtimaan, kuinka me yhteisönä ja yksilöinä voimme pyrkiä oikeudenmukaisuuteen ja osallistamiseen jokapäiväisessä elämässämme, sekä kuinka parhaiten näytämme, että emme suvaitse rasismia. Suosittelemme kaikkia lukemaan Punaisen Ristin kokoaman Rasismin vastaiset ohjeet.

Oulu Loves Me -teemaviikon aikana Oulun yliopisto tulee julkaisemaan sarjan yliopistoyhteisömme tarinoita ja videohaastatteluja aiheen tiimoilta. Pidä silmällä sosiaalisen median kanaviamme!

Jos haluat osallistua haastatteluihin tai jakaa kokemuksianne siitä, kuinka me yhteisönä ja yksilöinä voimme pyrkiä oikeudenmukaisuuteen ja osallistamiseen jokapäiväisessä elämässämme, lähetä sähköpostia osoitteeseen international.affairs@oulu.fi.

Oulun yliopistolla on kiusaamisen ja häirinnän suhteen nollatoleranssi. Jos koet kiusaamista tai häirintää tee ilmoitus täyttämällä ilmoituslomake koetusta kiusaamisesta tai häirinnästä.

Viimeksi päivitetty: 21.3.2022