Pienryhmäohjaaja- ja kummihaku jatkuu 21.2. saakka!

Pienryhmäohjaajien hakua lukuvuodelle 22-23 on jatkettu 21.2. saakka. Vielä ehdit hakea mukaan!

Hae pienryhmäohjaajaksi syksylle 2022, vaihtoehtonasi on toimia syksyllä 2022 opintonsa aloittavien perustutkinto-opiskelijoiden ohjaajana, kansainvälisten maisteriohjelmien opiskelijoiden ohjaajana tai saapuvien vaihto-opiskelijoiden ohjaajana / kummina. Pienryhmäohjaajana tai vaihto-opiskelijoiden kummina olet valmis tutustuttamaan uusia opiskelijoita opiskeluun ja yliopistoon sekä olet paikalla, kun uudet opiskelijat saapuvat ja pienryhmäohjaus alkaa. Koulutamme sinut tehtävääsi kevään 2022 aikana.

Pienryhmäohjauksesta saat palkkion, työtodistuksen ja tiedekunnasta riippuen voit saada myös opintopisteitä. Ennen kaikkea pääset kuitenkin tutustumaan uusiin ihmisiin, pääset oppimaan uusia taitoja sekä hankkimaan uusia kokemuksia.

Edellytämme, että opintosi ovat sujuneet ja olet vastuuntuntoinen. Jos haet kummiksi, englannin kielen taitosi täytyy olla sellainen, että pärjäät. Erilaiset opiskelijat kaipaavat silti erilaisia pienryhmäohjaajia, joten hae rohkeasti mukaan! Pienryhmäohjaajien hausta ja nimeämisestä vastaavat tiedekunnat/tutkinto-ohjelmat. Ota tarvittaessa yhteyttä tutkinto-ohjelmasi pienryhmäohjauksen yhdyshenkilöön.

Hakua on jatkettu maanantaihin 21.2. saakka. Hakulinkit ja lisätietoa ohessa:

Jos mielenkiintosi heräsi, mutta olet vielä epävarma, tai sinulla on kysymyksiä, voit lähettää sähköpostia myös

niina.marostenmaki(at)oulu.fi (prot)

ulla.alanko(at)oulu.fi (kummit)